کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    فروش ایزوگام های جدید بهترین پوشش رطوبتی برای ساختمان ها : برای آن که بدانید ایزوگام شما خراب است یا سالم، کافیست که به سطح رویی آن با دقت نگاه کنید، اگر نخ‌های لایه های الیاف رویی قابل دیدن باشند، یعنی ایزوگام شما عمرش تمام شده و باید برای آن به فکر چاره باشید. چین و چروک‌ داشتن لایه‌های ایزوگام هم نشان‌ می دهد ایزوگام شما خراب شده است. ایزوگام‌های خراب در اطراف پشت‌بام، ترک‌خوردگی دارند و از دیواره جدا شده اند. علائم ذکر شده در بالا نشان از فرسوده شدن ایزوگام شما دارد و باید تعویض شوند. ایزوگام روی پشت‌بام خانه در معرض نور آفتاب می باشد و به مرور، اشعه ماورای بنفش خورشید آن را خراب می کند. عمر مفید ایزوگام‌های خیلی خوب در بهترین حالت تقریبا ۱۰ سال است. ایزوگام‌ مرغوب و با کیفیت از دو لایه الیاف (الیاف تیشو نخدار و الیاف شیشه) و سه لایه قیر تشکیل شده است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    31 خرداد 1400 - 13:49
    بازدید : 250

    بهترین رنگ رزين آکريليک پايه آب نانو جهت اجرا در سطوح : عایق کاری رطوبتی با رنگ نانو عایق رطوبتی برای هر مکان مرطوبی لازم است چرا که رطوبت عامل بالقوه‌ای در ساختمان است که می‌تواند سلامتی و آسایش ساکنین آن را به مخاطره اندازد و به زیبایی و مصالح ساختمان لطمه وارد کند. عایق کاری رطوبتی به روشی گفته می شود که به وسیله آن بتوانیم مانع نفوذ آب و رطوبت به داخل مکان مورد نظرمان شویم. مکان های که به طور مناسب عایق کاری نشده باشند نمور و مرطوب هستند و باعث تداوم و تشدید بیماری‌هایی چون سرماخوردگی و رماتیسم می شوند. رطوبت دیوارها باعث می‌شود املاح موجود در مصالح حل شده، سپس به صورت شوره و سفیدک در سطح دیوارها ظاهر شود. این رطوبت، شرایط مناسبی برای رشد قارچ‌ها فراهم ساخته و منجر به انتشار بوی نامطبوع می شود.  

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    30 خرداد 1400 - 9:24
    بازدید : 313

    پرایمر زیر سازی بتن جهت ضدآب و ضد رطوبت نمودن استخرها : یکی از موادی که در هنگام آب بندی استخر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پرایمر آب بندی استخر می باشد . استفاده از پرایمر آب بندی استخر می تواند چسبندگی تمام مواد رنگ استخری و مواد آب بندی استخر را به سطح سیمانی و بتن بالاتر برده و مقاومت مکانیکی و سایشی و فیزیکی آنها را فوق العاده افزایش دهد . استفاده از پرایمر آب بندی استخر به صورتی می باشد که نوع مواد پلیمری را توسط قلم یا اسپری کمپرسور ایا غلطک روی سطوح سیمانی و بتنی اعمال نموده و پس از خشک شدن نسبت به اجرای رنگ استخری و آب بندی استخر اقدام می نمایند . استفاده از پرایمر آب بندی استخر بسیار مقرون به صرفه بوده و به علت اینکه میزان نفوذ رنگ استخری را در بتن کنترل می نماید مصرف آن را نیز کاهش می دهد و هنگامی که آب بندی استخر روی پرایمر آب بندی استخر انجام شود باعث عدم تبخیر سریع رزین می‌گردد این عملیات جهت عمل آوری مواد آب بندی استخر بسیار مفید می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 خرداد 1400 - 11:36
    بازدید : 248

    کاربرد مواد نانو درزبندی و آب بند کننده انواع نما در کرج : برای ضد اب کردن نقاط بند دار و درز دار باید مواد را غلیظ کنیم تا سطح باز بوده پر شود. اشخاصی هستند که چسب زد۹۰ را برای درز و بندکشی استفاده میکنند که بسیار غلط و اشتباه می باشد. ضد اب سازی ساختمان برای جاهایی که ترک دارد با چسب های ترکیبی انجام می گیرد. حتما باید چسب ترکیبی باشد در غیر این صورت هر موادی استفاده شود صدرصد ترک خورده و مجدد اب از انجا نفوذ می کند. پوشش ضد اب نانو باید بیرنگ باشد تا بعد از انجام ضد اب سازی ساختمان جای محلول روی نما نماند. بعضی افراد از محلول رزین برای اب بندی سطوح استفاده می کنند که بسیار اشتباه است. رزین برای ضد اب سازی نیست بلکه برای براق کردن نمای اجری می باشد. شرکت گوهر ابنیه پایتخت بهترین پوشش ضد اب نانو را در اختیار دارد و به صورت تضمینی کار را انجام می دهید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 خرداد 1400 - 11:2
    بازدید : 247

    قيرهاي امولسيون بهترين گزينه براي اجرای پوشش های سطحی : در اجراي پوشش‌هاي سطحي ابتدا عامل چسباننده را بر روي سطح افشانده و پس از پخش ماسه هاي شكسته بر روي آب سطح را قبل از عمل آمدن عامل چسباننده مي‌كوبند. براي ايجاد لايه هاي ضخيم تر پروسه فوق الذكر تكرار مي گردد . از اين روش در كليه انواع راه‌ها جهت تامين يك پوشش موقت يا دائمي بر روي لايه هاي تثبيت شده يا سطح راه هاي اتومبيل رو استفاده گرديده است. پوشش هاي سطحي يك بافت بي نظير را بر روي سطح راه ايجاد مي نمايد كه نقش آن در افزايش اصطكاك مقاومت در مقابل نقوذ آب و ايجاد ترك بسيار بارز مي باشد و به دليل نتايج رضايت بخش حتي در عمق يا مصالح مرطوب دستيابي سريعتر به مقاومت نهايي در مقايسه با قيرهاي برگشتي، اجتناب از تصاعد گازهاي آلاينده و خطرات آتش‌سوزي، قيرهاي امولسيون بهترين گزينه براي استفاده به عنوان عامل چسباننده در پوششهاي سطحي مي باشند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 خرداد 1400 - 10:41
    بازدید : 225

    خرید عایق های الاستومری رولی در انواع ضخامت با بهترین کیفیت : عایق الاستومری رولی در ضخامت ۳ میل تا ضخامت ۵۰ میل تولید می گردد، جدول ضخامتهای این عایق را در زیر می توانید ببینید. همانطور که می دانید عایق های الاستومری در برندهای متفاوتی تولید می گردد و تعداد زیادی از این برندها در داخل کشورمان نیز موجود است. از نظر جدول ضخامتی تقریباً این عایق ها یکسان هستند. اما اگر بخواهیم بازار ایران را ملاک قرار دهیم، این ضخامت ها و سایزها به صورت کامال، فقط برای عایق الاستومری موجود است، زیرا این عایق ها تحت لیسانس کارخانه اصلی k-flex در داخل کشور تولید می گردد. اما برندهای وارداتی تنها دارای ضخامت ها و سایز های پرفروش هستند و این محدودیت از نقص های اصلی عایق های وارداتی است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    27 خرداد 1400 - 11:48
    بازدید : 249

    صادرات ایزوگام ایزومکس PUBG تولید شده در شرکت گوهر ابنیه پایتخت : ایزوگام هایی که نام صادراتی را یدک می کشند، باید از بهترین نوع مواد اولیه ساخته شده باشند تا بتوانیم آنها را در سطح وسیعی به کشورهای دیگر صادر نماییم. پخش انواع ایزوگام صادراتی با کیفیت در ایران توسط فروشگاه اینترنتی انجام می شود که مدل های مختلفی از ایزوگام از جمله ایزوگام دمیده، فویل دار، طرح دار، بدون فویل، رنگی و… در بهترین کیفیت و بالاترین ضخامت تولید و برای صادر به کشورهای دیگر آماده می شوند. عایق رطوبتی ایزوگام با نام های متفاوتی در کشور تولید می شوند که در این میان ایزوگام شرق از شهرت و قدمت بالایی برخوردار است که دانستن قیمت ایزوگام شرق صادراتی نیز می تواند در زمان خرید و مقایسه سایر برندها به شما کمک خوبی کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 خرداد 1400 - 11:49
    بازدید : 351

    بهترین عایق های درزگیری کاشی سرامیک جهت نصب در دیوار : امروزه بیشترین نیاز بازار، مواد تکمیل شده، کاشی سرامیک است که وسیع ترین انتخاب آن در قفسه های فروشگاه های مربوطه می باشد. این کاملا در اتاق هایی با رطوبت شدید و تغییرات دمای ثابت نشان می دهد و با انتخاب درست و بسته بندی مناسب، شگفت انگیز است. با این حال، تعمیرات کامل نخواهد ماند مگر اینکه یک مخلوط خاص استفاده شود، که به آن فضاهای درز و فشرده پاک می شوند. این در مورد چگونگی کاشی به درستی کاشی است و آنچه که بهتر است انجام شود شما میتوانید با استفاده از چسب ماستیک درز بین کاشی ها را پر کنید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    24 خرداد 1400 - 10:4
    بازدید : 354

    ضد آب کردن انواع سطوح ساختمان ها توسط مواد نانو واترپروف : واترپروف یا آب بندی کردن فرایند ساخت یک شی یا ساختار ضد آب و مقاوم در برابر آب است به طوری که در برابر نفوذ آب غیر قابل تاثیر شود یا در برابر ورود آب تحت شرایط خاص مقاوم گردد. چنین اقلامی ممکن است در محیط های مرطوب یا زیر آب در اعماقی مشخص مورد استفاده قرار گیرد. مقاوم در برابر آب و ضد آب معمولا به نفوذ آب در حالت مایع و احتمالا تحت فشار اشاره می‌کند، در‌حالی که عایق رطوبتی اشاره به مقاومت در برابر رطوبت یا نمناکی دارد. نفوذ بخار آب ازطریق یک ماده یا ساختار به‌عنوان یک نرخ عبور بخار مرطوب گزارش می‌شود. زمانی پوسته قایق‌ها و کشتی‌ها با استفاده از قیر یا رزین، ضد آب میشدند. اقلام مدرن ممکن است با استفاده از پوشش‌های ضد آب و یا با مهر و موم کردن درز با درزگیرها و یا واشرهای حلقه‌ای ضد آب شوند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 خرداد 1400 - 12:34
    بازدید : 626

    بهترین عایق سفید رطوبتی پوشش آب‌ بند کننده در بام ساختمان : عایق بام سفید یا عایق سفید رطوبتی نوعی پوشش آب‌ بند کننده پایه آب است که از مواد پلیمری و الاستومری دوستدار محیط‌زیست ساخته‌شده است. عایق سفید بام قابل اجرا بر روی کلیه سطوح اعم از فلزی، سیمانی، موزاییک، ایزوگام، آسفالت ترک خورده، چوب و ... است و پس از خشک شدن کاملاً آب‌بند می‌شود. عایق سفید با قابلیت ایجاد پوشش یکپارچه، بدون درز، یکنواخت و با چسبندگی بالا، سطوح عمودی و افقی را کاملاً ایزوله و آب‌بند می‌کند. از عایق سفید برای آب‌ بندی پشت بام، ساخت روف گاردن (بام سبز)، عایق استخر، عایق سرویس بهداشتی، ایزولاسیون مخازن آب و فاضلاب و ... استفاده می‌ شود. عایق سفید بام، بهترین جایگزین ایزوگام، قیرگونی و انواع عایق رطوبتی سنتی جهت ایزولاسیون پشت بام و سرویس های بهداشتی ساختمان. عایق بام سفید با انعکاس نور و گرما تا ۳۰% از هدر رفتن انرژی ساختمان جلوگیری می‌کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 خرداد 1400 - 10:4
    بازدید : 247

    کاربرد عایق پشم شیشه برای عایق سازی دیوار های داخلی ساختمان : از پشم شیشه برای عایق سازی دیوار های داخلی استفاده می شود و از نمونه هایی است که هم عایق صوتی و هم عایق حرارتی است. طول عمر بالا و مقاومت بالای این محصول در برابر موارد فرسایشی و مخرب مانند قارچ، باکتری و موارد دیگر، آن را به گزینه ای بی ضرر و بسیار سازگار و کارآمد تبدیل می کند. این محصول در دو نوع رولی و تخته ای تقسیم می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    20 خرداد 1400 - 10:11
    بازدید : 215

    اجرا و نصب ایزوگام جدید بدون جدا کردن ایزوگام قدیمی : نصب ایزوگام جدید بدون جدا کردن ایزوگام قدیمی معایبی دارد که انجام آن همیشه امکان‌پذیر نیست. همچنین نصب ایزوگام روی دیوار به صورت دولایه امکان‌پذیر نیست، چون به دلیل سنگین شدن، احتمال کنده شدن ایزوگام از دیوار افزایش پیدا می‌کند و علاوه بر خطرات، باعث ایجاد هزینه‌های زیاد در آینده نیز می‌شود. نصب ایزوگام یکی از عوامل بسیار مهم در دوام و طول عمر آن است. نصب ایزوگام تکنیک ها و نکات بسیار مهمی دارد که برای انجام یک نصب اصولی و تخصصی عایق باید توسط نصابان آن رعایت شود‌، در نتیجه انجام آن حتماً باید توسط افراد ماهر و با تجربه صورت بگیرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 خرداد 1400 - 13:58
    بازدید : 290

    کاربرد ماستیک پلی یورتان جهت درزبندی انواع سطوح بتنی : ماستیک محصولی شیمیایی است که از آن برای آب بندی سطوح بتنی استفاده می شود. ماستیک پلی یورتان نوعی از ماستیک هاست که بر پایه ماده‌ ی شیمیایی پلی یورتان تولید می شود. ماستیک پلی یورتان مزایای فراوانی دارد و یکی از آن ها انعطاف پذیری بالای آن ها می باشد. همچنین یکی از ویژگی های مهم و خوب در ماستیک پلی یورتان این است که حتی پس از کیورینگ نیز این حالت انعطاف پذیر در ماستیک حفظ می شود. استفاده از ماستیک پلی یورتان مختص به سطوح بتنی نیست و از آن می توان بر روی سطوحی نظیر چوب، آلومینیوم، شیشه و سنگ مرمر نیز استفاده کرد. در برخی مواقع نیز از ماستیک به عنوان نوعی اتصال دهنده یا چسب استفاده می شود. مثلا از آن برای اتصال پنجره ها به سازه‌ی اصلی ساختمان استفاده می شود. از استفاده های دیگر از ماستیک پلی یورتان می توان به پر کردن ترک های موجود در حمام و دستشویی اشاره کرد که به این وسیله می توان از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری کرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    17 خرداد 1400 - 13:29
    بازدید : 199

    بهترین عایق الاستومری لوله ای عایق حرارتی برودتی لوله ساختمانی : عایق الاستومری لوله ای جزء عایق های حرارتی و برودتی محسوب می گردد که مانع از چگالش در لوله های آب سرد شده و از یخ زدگی آنها جلوگیری بعمل می آورد.همچنین در سیستم های گرمایشی مانع از کاهش دما و گرما می گردد.عایق های لوله ای الاستومری، از زنگ زدن لوله های فلزی در شرایط جوی ممانعت می کنند.این عایق ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه می گردند. عایق کاری لوله های سرد و گرم ساختمان با توجه به اهمیت روزافزون منابع انرژی و آب بسیار ضروری است. با بکار بردن عایق های مناسب در لوله های سرد می توان باعث جلوگیری از یخ زدگی و در لوله های گرم باعث کاهش قابل ملاحظه هزینه سوخت مصرفی شد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    16 خرداد 1400 - 10:45
    بازدید : 254

    انواع عایق های نانو ضد آب کننده سطوح ساختمان در کرج : در صورتی که آب بندی های ساختمان صحیح انجام نشود، باعث نمور شدن محیط می گردد. این مسئله یکی از عوامل تشدید کننده مشکلاتی مانند سرماخوردگی و رماتیسم در ساکنین این مکان ها است. در صورت وجود نم و رطوبت در دیوارها و نداشتن عایق رطوبتی، املاح نمک که جزئی از اجزای تشکیل دهنده مصالح ساختمانی هستند در رطوبت حل می شوند و این انحلال به صورت سفیدک یا شوره بر روی سطوح ظاهر می گردد.  این شرایط باعث رشد قارچ ها می شود و در نهایت منجر به بوی بد و نامطبوع می گردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 خرداد 1400 - 11:4
    بازدید : 255

    انتخاب و بکار گیری روش مناسب برای عایق کاری منابع و مخازن کاملا به شرایط و مشخصات سیستم بستگی دارد. به طور مثال در شرایطی که انجام جوش کاری پیچ و پرچ روی بدنه مخازن و منابع مخاطره آمیز باشد ، توصیه می شود تا برای رعایت نکات ایمنی از تسمه های فلز جهت محکم کردن عایق روی بدنه مخازن و منابع استفاده نمود.همچنین می توان از صفحات تخت صلب نیز برای عایق کاری منابع و مخازن استفاده کرد. اگرچه معمولا سازندگان عایق در مورد نحوه ی انتخاب نوع محصولات عایق ، پیشنهاد را ارائه می نمایند. اما در عین حال رعایت بعضی نکات در مورد عایق کاری منابع و مخازن اهمیت دارد.عایق های صلب جامد مانند سیلیکات کلسیم باید مطابق با زوایای انحنای منابع و مخازن نصب می گردند

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    13 خرداد 1400 - 11:30
    بازدید : 218

    کارایی پوشش‌ های سطحی رزین پلی اوره در بتن و سازه های بتنی : استفاده از پوشش‌ های سطحی بتن یا کوتینگ ها به منظور محافظت سطحی بتن از عوامل مخرب شیمیائی و مخربهای سایشی مورد توجه می باشد. سازه های بتنی صنعتی، سازه های دریائی و تاسیسات آبی و فاضلابی بیشترین عوامل مخرب بتن را دارند. این پوشش‌ها معمولاً بر پایه مواد پلیمری آلی هستند که مقاومت بالائی را در برابر عوامل شیمیائی خورنده دارند. استفاده از پوشش‌های معدنی عمدتاً به منظور محافظت در برابر سایش صورت می‌گیرد. پوشش‌های متعارف در این صنعت شامل اپوکسی ها، آکریلیک ها، سیلیکون ها، پلی اورتان ها و پلی اوره ها می باشند. انتخاب نوع پوشش بسته به نوع و شدت عوامل خورنده و شرایط اجرای پوشش متفاوت است. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 خرداد 1400 - 9:13
    بازدید : 232

    کاربرد های نانو عایق رطوبتی سرد در صنعت ساختمان سازی : در واقع هر چیزی که مانع از ورود و خروج انرژی و جرم شود را عایق می گوییم که این عایق ها انواع مختلفی دارند و از جمله آن می توان به عایق حرارتی، عایق صوتی، عایق ضد خورندگی، عایق ضد تشعشع و عایق رطوبتی اشاره کرد. در این مقاله هدف ما توضیح عایق های رطوبتی نانو و موارد استفاده آن در صنعت ساختمان سازی می باشد. عایق های رطوبتی دارای دو دسته عایق رطوبتی سرد اجرا و عایق رطوبتی گرم اجرا تقسیم بندی می شود. عایق های رطوبتی گرم اجرا در واقع همان اجرای ایزوگام و قیرگونی است که در مقالات قبلی همین سایت درمورد اجرا و نصب ایزوگام شرق پرداخته ایم. نانو عایق رطوبتی سرد اجرا عایق هایی هستند که در هنگام اجرا نیازی به حرارت نداشته و با استفاده از ابزارهایی همچون فرچه، قلم مو، غلطک، پیستوله و … می توان آن را اجرا کرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 خرداد 1400 - 13:3
    بازدید : 282

    عایق کاری پشت بام و مناطق مختلف ساختمان با ایزوگام آلومینومی : قبل از تولید ایزوگام برای عایق کاری پشت بام ها و مناطق مختلف که نیاز به عایق کاری داشتند، از قیر استفاده می شد. اما استفاده از قیر دردسر های زیادی داشته و همچنین کار خطرناکی محسوب می گردید. پس از تولید ایزوگام، اکثر مردم به این محصول روی آورده و از آن استفاده نمودند. زیرا ایزوگام در مقایسه با قیر بسیار با کیفیت تر و بهتر محسوب می شد و همچنین نصب آن بسیار راحت تر می باشد. فویل ایزوگام یکی از مهم ترین لایه تشکیل دهنده ایزوگام فویلدار است .مخصوصا در عایقکاری پشت بام که سطح ایزوگام مستقیما با شرایط جوی در ارتباط است .لایه فویل موجود باعث افزایش مقاومت ایزوگام در برابر شرایط محیطی همچون نور آفتاب ،باران اسیدی ،برف می گردد.در هنگام گرمای هوا مخصوصا در تابستان روکش  فویل باعث انعکاس نور خورشید می شود و از روان شدن (شل شدن )قیر موجود در ایزوگام جلوگیری می کند .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    4 خرداد 1400 - 10:11
    بازدید : 243

    عرضه بهترین درزگیر پایین درب ورودی منازل در کرج تهران : رابط بین داخل خانه و محل کار با محیط خارجی ، درب ها و پنجره ها هستند که بسیار در امر گرم کردن داخل ساختمان مورد اهمیت هستند ، اما متأسفانه کمتر کسی به آن توجه دارد ، درزها و منافذ پایین درب و پنجره ها باعث می شود گرمای داخل به بیرون منتل و سرما جایگزین آن شود و نتیجه آن این است که شما برای گرم شدن محیط داخلی از انرژی بیشتری استفاده می نمایید و نتیجه آن بالا رفتن هزینه های شما و این یعنی که شما نه تنها به طور کامل گرم نشده اید و بلکه هزینه های گزافی را نیز باید پرداخت نمایید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    3 خرداد 1400 - 10:8
    بازدید : 226

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2